Czy to będzie dobra forma reklamy dla gabinetu stomatologicznego w Radomiu?

Rozmowy na każdy temat.
alexsys76
Posty: 16
Rejestracja: 18 maja 2016, 10:51

Czy to będzie dobra forma reklamy dla gabinetu stomatologicznego w Radomiu?

Postautor: alexsys76 » 07 cze 2016, 15:12

Witam Państwa. Niedawno dostałem maila z propozycją pozycjonowania swojej strony www: http://danuta-majewska.pl/stomatolog-dentysta-radom w wyszukiwarce internetowej. Nie bez powodu podaję podstronę, gdyż firma która ma podjąć się zlecenia, uważa ją za zbędną. Uważają, że lepiej aby dla każdej frazy wyświetlała się strona główna. W mojej opinii jest to mało logiczne. Osoba, która szuka implantów powinna trafić od razu na dedykowaną pod to hasło podstronę z implantami. Czy w jakiś sposób tak promować stronę, aby dla różnych haseł pojawiały się odpowiednie podstrony. Z góry dziękuje za poświęcony czas i poradę w tej kwestii. Testowałem zbliżone rozwiązania dla stomatologów w Warszawie. Tam stomatolodzy reklamują się opisany przez mnie sposób. Przykładowo po wpisaniu frazy stomatologia Ursynów wyświetlają się podstrony danego dentysty. Co ciekawe jeśli wpiszemy stomatologia Ursynów to uzyskuje całkiem odmienne rezultaty niż wpisałem dentysta Ursynów. Od czego to zależy, że dla praktycznie identycznych haseł pojawiają się różne strony internetowe. Inne zagadnienie czy stomatolog Ursynów i stomatologia Ursynów to różne hasła? Po rozmowie z firmą SEO i zadaniu im tego pytania uzyskałem odpowiedź, iż stomatolog Ursynów to nie to samo co dentysta czy stomatologia na Ursynowie. Każde z nich to oddzielna fraza do promocji. Czy to prawda?. Przykładowo dla tego gabinetu i hasła lekarz specjalista w wynikach wyszukiwarki pojawia się cały czas na samej górze wyników. Nieważne czy wpiszę dentysta Ursynów, stomatolog czy stomatologia Warszawa to zazwyczaj widzę to samą stronę. Również interesującym faktem jest, iż dla hasła aparat na zęby Warszawa wyświetla się inna podstrona, a dla frazy ortodonta Kabaty jeszcze inna. Wygląda na to jakby dla każdej frazy, była promowana podstrona. Czy to normalny zabieg? Jak tak, to czemu nie korzystniej promować tylko stronę główną. Wtedy jest mniej pracy. Nie muszę pisać wielu tekstów i rozpisywać każdego zabiegu na kilka stron. Przecież strona firmowa dentysty na Ursynowie to nie leksykon zdrowia. Chyba, że takie długie elaboraty są wymagane do skutecznej reklamy strony? Również koszt reklamy na interesujące mnie hasła: stomatologia i dentysta na Ursynowie jest spory. Myślałem, iż jak dodam stronę do paru katalogów to będę wysoko w wynikach. Przecież takie hasła jak stomatolog Ursynów czy dentysta Ursynów nie mogą być skomplikowane do wypromieniowania. Rozumiem, iż stomatolog Warszawa jest może skomplikowaną frazą. Ale czy dzielnica Warszawy to już taki wielki problem?

podobne tematy:
marekwolski
Posty: 20
Rejestracja: 18 maja 2016, 12:49

Czy to będzie skuteczna reklama dla gabinetu stomatologicznego w Radomiu?

Postautor: marekwolski » 07 cze 2016, 15:21

Witaj, jeśli chodzi o pozycjonowanie strony w wyszukiwarce internetowej to twój tok rozumowania jest w 100% dobry. Nie tylko jeśli chodzi o wygodę klienta. Jeśli pozycjonujemy podstrony to po pierwsze minimalizujemy ryzyko nałożenia kary. Po drugie łatwiej jest uzyskać pozycje dla wybranych fraz. Po trzecie nie wiem jak tamta firma od pozycjonowania chce upchnąć na jednej podstronie teksty o wszystkim. Pozycjonowanie zapewne będzie na kilka fraz takich jak: stomatolog Radom, gabinet stomatologiczny Radom, ortodoncja Radom, itp. Więc nie jesteśmy w stanie przygotować przyjaznego dla oka tekstu o tym wszystkim na stronie głównej. Radzę: znajdź inną firmę do promocji strony.

podobne tematy:

Wróć do „Gadki codzienne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości